یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام

سلام به همه دوستام ،داداشام و آجیهام...

الان همتون فکر میکنید که یوسف خیلی نامرده که دوهفته بدون خداحافظی غیبش زده...

اون شبی که با داداش سپهردادم داشتم چت میکردم یهویی حرفمون شد البته تقصیر خودم بود و من شب بخیر گفتم و از محیط گفتگو خارج شدم...در جا شارژ نتم تموم شد...

اونقدر هم درگیر خونه خریدن بودم که خودم نخاستم نت رو شارژ کنم و الانشم درگیر خونه گرفتنم... این خونه خریدن برام اعصاب نزاشته...

فقط 3 روز پیش با گوشی دروپیتی ام اومدم نت ولی نتونستم براتون کامنت بنویسم و خبر بدم...

روز جمعه اینترنتم رو شارژ یه ماهه کردم و اومدم تا نت رو روشن کنم دیدم مودمم پرش آنتن داره ...امروز خواهرم تنظیمات مودم رو به زور تونست تنظیم کنه تا تونستم بیام نت..

از بابت نبودنم از همتون عذر خواهی میکنم...

حالا بماند که توی این دوهفته کسی پیدا نشد که بیاد از حال و روزم خبر دار بشه... از کسی هم انتظار ندارم....دلم میخاد منو توی غمهای خودتون شریک کنید ولی من دلم نمیخاد شمارو توی غم های خودم شریک کنم....دلم میخاد شادیهایم رو باهاتون تقسیم کنم...

فعلا یا علی

 



نظرات شما عزیزان:

کیمیا
ساعت15:36---14 شهريور 1395
سلامی دوباره
خب این سایته منه
http://kimiaalizadeh.ir/
اینم وب شخصیم
kimiaalizadeh.mihanblog.com
بقیه رو اداره نمیکنم
پاسخ یوسف:سلام سلام کیمیا خانوم..آبجی مهربونم... مرسی اومدم سایتتون خیلی عالی بود...اون برنامه خندوانه تون رو هم زدم دانلود بشه تا ببینم... ممنونم از بابت آدرس وب شخصیتون..یه دنیا ممنونم مرسی...به آبجی ساجده ام سلام برسون و به داداش کیان ام هم همینطور...فعلا یا علی...بازم یر بزن خیلی خوشحالم میکنی مرسی
پاسخ یوسف: اصلاح میکنم... بازم سر بزن خیلی خوشحالم میکنی مرسی


کیمیا
ساعت19:16---13 شهريور 1395
Kimia-1377.mihanblog.com

لینکی


کیمیا
ساعت12:23---13 شهريور 1395
kimia-alizadeh.mihanblog.com

کیمیا
ساعت12:22---13 شهريور 1395
اقا یوسف چرا لینک نکنیم هم دیگه رو بدو بیا لینکی

کیمیا
ساعت11:01---13 شهريور 1395
خدافظ عزیزم
از صورت یسنا ببوسسسسسسسسسس


ساجده
ساعت11:00---13 شهريور 1395
خدافظ باید برممممممم کیمیا

کیمیا
ساعت11:00---13 شهريور 1395
حالش خوبه فقط با هم دعوا کردیم وسایلامو برداشته برده گکذاشته تو اتاقش درو هم قفل کرده دو ساعته دارم داد میزنم بیارشون بیروئن نمیاره

ُساجده
ساعت10:58---13 شهريور 1395
سلام کیمیا چه زود آنلاین شدی گلم راسی داداش کیان ما چطوره

کیمیا
ساعت10:58---13 شهريور 1395
ساجده مرسی وبمو تبلیغ کردی ممنون
ولی من از همین الان به اقا یوسف میگم که چون من بیشتر تو اردو هستم نمیتونم اپ کننم و زیاد بیام نت ببخشید به خاطرش ولی به هر حال خوشحالم
پاسخ یوسف:سلام...از اینکه آجی ساجده با کیمیا خانوم فامیل هستین خیلی خوشحالم....ازت ممنونم کیمیا خانوم ... امیدوارم همیشه قهرمان بشی و رنگ مدال ات همیشه طلا باشه ایشاالله


کیمیا
ساعت10:56---13 شهريور 1395
سلام اقا یوسف خوبین خانواده خوبن؟
مرسی از بازدیدت

پاسخ یوسف:سلام سلام سلام کیمیا خانوم عزیز و ورزشکار مهربون... منم خوبم مرسی امیدوارم تو و خانواده محترمت هم حالشون خوب خوب باشن و به داشتن دختر ورزشکاری مثل تو افتخار کنن....مثل خودمن که بهت افتخار میکنم که قهرمان واقعی هستی..مرسی از کامنتات و لینک کردنت...خیلی خوشحالم کردی...همیشه سر بزن اینجا وب خودته آجی کیمیای مهربون


ساجده
ساعت10:56---13 شهريور 1395
یه چیز دیگه بابای کیمیا اهل مرنده و مامانش اردبیلیه کیمیا ی جورایی ترکه
پاسخ یوسف:سلام ...خواهرم گفته بود که اهل مرنده ولی اردبیل رو نمیدونستم


ساجده
ساعت10:54---13 شهريور 1395
سلام
ببخشید رفتم یعنی یه اتفاقی افتاده نمیتونم بیام نت حوصلم سر رفته بابام با این حالش رفته کربلا و به عنوان مدافع حرم خیلی ناراحتم ببخشید راسی ادرستو به کیمیا ندادی؟خودم میدم الان با این که نیستم و وب ندارم هر چتد وقت یک بار میام وبت راسی من با کیمیا هم دوستم هم فامیل نوه دایی مامانمه
پاسخ یوسف:سلام آبجی ساجده ...خوبی ....وااااااااای مدافع حرم؟؟؟؟؟؟؟؟ بخدا خیلی ناراحت شدم و خیلی عصبی شدم از دست این بابات و امثال بابات که بچه های خودشونو به امان خدا ول میکنن و میرن سراغ اون داعشیها ... آخه بخدا انصاف نیس ...خدا اول گفته خانواده بعد مردم....خیلی خوشحالم که باهاش رفیق و فامیل هستی...بخدا باورم نمیشد که باهم فامیل باشین ...ای کاش منم میتونستم با کیمیا آشنا بشم...بعد از مدال گرفتنش زمانی که از تلویزیون دیدم چه جوری با باباش پشت تلفن حرف میزد فهمیدم که دختر مهربون و خجالتی هستش.... خیلی خجالت میکشید و مهربونی رو میشد از چشاش دید...حیف که داورا حق اش رو خوردن وگر نه آبجی کیمیا مون حق اش مدال طلا بود... مرسی ..راسی اون وبی که گفتم و نویسنده اش هم گفتم بهت مگه برا تو نبود؟؟؟؟
پاسخ یوسف: این وب رو میگم که قبلا به اسم وب تو بود و من لینکش کرده بودم و تا حالا بهش دس نزده بودم... http://donyayeh-man.mihanblog.com/


ساجده
ساعت10:46---12 شهريور 1395
سلام برگشتم
عه مدم تو هم خراب شده بود مال منم همین طور
البته مال منو خراب کردن ماشالله تو فامیل کلا مغز متفکر داریم هه
راسی بهترین دوستم کیمیا تو المپیک مدال گرفته البته فامیلمونم هستش گفتم شاید بخوای بهش تبریک بگی اینم ادرس وبشه تازه باز کرده اونم به خاطر من که داش یادم میداد چجوری باز کنم که نفهمیدم به هر حال ادرس کیمیا

kimia-alizadeh.mihanblog.com
پاسخ یوسف:سلام آجی ساجده...خوبی؟ خانواده خوب هستن؟ چی شد که یهویی وبت رو بستی و بی خبر رفتی؟؟؟ چرا وبت عوض شده؟؟ نویسنده اش چرا سلیمان نژاد.م عه؟؟؟ مگه خودت نویسنده اش نیستی ؟ بعد از تصادف خوب شدید؟؟؟ خیلی از تصادف تون نگران شده بودم و اینکه یهویی رفتی ،گفتم خدای نکرده اتفاقی افتاده که ساجده وبش رو حذف کرده و رفته... تورو خدا خودت هستی آجی ساجده که اینجا کامنت نوشتی؟؟؟ آخه خیلی نگرانتونم بخدا... حال بابا مامانت خوب شد؟؟ سلامت هستن ایشاالله؟؟ وب کیمیا رو هم دیدم و الانم میرم براش کامنت مینویسم ولی نمیخام آدرس بنویسم اونجا... اگه خودش خاست از طریق تو میاد وبلاگم رو میبینه... راسی با کیمیا چه جوری رفیق شدید؟؟ توی نت یا دوست بیرون از اینترنته یعنی دوست مدرسه ای یا هم محلی؟؟؟ آخه الان کیمیا همشهری منم هست...چون خونشون توی کرج عه... مدال کیمیا رو هم بخودش و هم به تو آجی ساجده عزیزم ،تبریک میگم..امیدوارم این سری مدال طلا بدست بیاره ... مرسی آجی ساجده لطفا به تک تک سوالایی که اینجا پرسیدم جواب بده و اینکه نقاشیهای خودت رو هم توی وبم ببین و نظر بده و بگو که چرا وب خوشگل قبلیت رو حذف اش کردی؟؟؟ مرسی خوشحالم کردی که برگشتی


پرنسس پاییزی
ساعت15:01---21 مرداد 1395
نامرد؟نه بابا...
پاسخ یوسف:سلام سلام واااااای چقدر زود سر میزنی....یکمی دیرتر بیا خب ...هههههههههه ....بابا کجا بودی ...البته من باید تند تند بیام ... واقعا مرسی که یادمون کردی...ممنونم آجی گل ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 10 مرداد 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 32
بازدید کل : 7782
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1